Regulamin
Zasady korzystania z platformy internetowej www.ksztalcenieonline.pl
- Niniejszy regulamin określa zasady korzystania przez Klientów z produktów i usług jakimi są szkolenia e-learningowe, będące własnością i świadczone przez KOF Sp. z o.o. z siedzibą w Rzeszowie, ul. Lwowska 98c/52, REGON 380716310, NIP 5170392266 (dalej jako KOF Sp. z o.o., Sprzedawca, oraz Administrator).
- KOF Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do określenia szczegółowych zasad oraz zakresu świadczenia poszczególnych usług w odrębnych regulaminach.
- E-learning odbywa się za pośrednictwem platformy internetowej www.ksztalcenieonline.pl, zwanej dalej ,,platformą internetową”.
- Warunkiem koniecznym dla skorzystania z produktów i usług na platformie internetowej jest założenie Konta Klienta, a co za tym idzie akceptacja niniejszego regulaminu.
Definicje pojęć użytych w Regulaminie
- Administrator Danych Osobowych: KOF Sp. z o.o. z siedzibą w Rzeszowie, ul. Lwowska 98c/52, REGON 380716310, NIP 5170392266, KRS: 0000739819.
- Dane osobowe – wszelkie informacje dotyczące zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osoby fizycznej.
- Dane wrażliwe –dane osobowe zawierające informacje o pochodzeniu rasowym lub etnicznym, poglądach politycznych, przekonaniach religijnych lub filozoficznych, przynależności wyznaniowej, partyjnej lub związkowej, karalności, a także dane biometryczne i dane dotyczące stanu zdrowia.
- Dostawa – usługa pocztowa dokonana w oparciu o cennik dostępny na platformie internetowej.
- Dowód zakupu – faktura wystawiona za zakup produktu lub usługi.
- Klient – pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, posiadająca Konto Klienta, dokonująca na platformie internetowej zakupu produktu lub usługi związanej
z prowadzoną działalnością gospodarczą lub zawodową. - Kodeks cywilny – ustawa Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 roku z późniejszymi zmianami.
- Konto Klienta – zapis informacji o zakupach i usługach dokonanych przez Klienta.
- Koszyk – lista produktów lub usługwybranych przez Klienta w celu dokonania zakupu.
- Miejsce wydania i odbiór zaświadczenie – adres pocztowy lub punkt odbioru wskazane
w zamówieniu przez Kupującego, w którym odbiera rzecz. - Oferta – szczegółowa oferta dotycząca danego produktu lub usługi, wskazująca rodzaj szkolenia, cenę i ilość osób, dla których szkolenie zostało przewidziane.
- Platforma internetowa – medium, za pomocą którego można dokonać zakupu produktów i usług oferowanych przez KOF Sp. z o.o.
- Płatność – metoda dokonania zapłaty za produkt lub usługę zakupioną na platformie internetowej.
- Produkt – szkolenie za pomocą przesłanych Klientowi materiałów dydaktycznych takich jak filmy, prezentacje, dokumentacja tekstowa.
- RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
- Szkolenie – szkolenie e-learningowe stanowiące produkt bądź usługę.
- Termin realizacji –liczba godzin lub dni roboczych potrzebna dla realizacji zamówienia.
- Uczestnik – osoba przystępująca do szkolenia, na której dane wystawiane jest zaświadczenie.
- Usługa – szkolenie w formie ‘’live online” prowadzone zdalnie przez Prowadzącego
- Zaświadczenie – zaświadczenie, certyfikat lub dyplom wydawany w formie papierowej bądź elektronicznej.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta złożone za pośrednictwem platformy internetowej określające jednoznacznie: rodzaj i ilość produktów lub usług, sposób realizacji, rodzaj płatności, zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy pomiędzy Klientem a KOF Sp. z o.o..
Świadczenie usług drogą elektroniczną
- W ramach prowadzenia platformy internetowej KOF Sp. z o.o. zobowiązuje się do świadczenia usług drogą elektroniczną w zakresie i na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie.
- Warunkiem świadczenia Usług drogą elektroniczną jest założenie Konta Klienta na platformie internetowej pod adresem www.ksztalcenieonline.pl oraz akceptacja regulaminu.
- W celu założenia Konta Klienta wymagane jest:
- podanie wymaganych w procesie rejestracji danych Klienta;
- akceptacja regulaminu platformy internetowej;
- potwierdzenie założenia konta poprzez kliknięcie w link aktywacyjny przesłany
na wskazanych w panelu rejestracyjnym adres e-mail Klienta.
Proces zakupu i realizacji zamówienia
- Po zalogowaniu na platformę internetową klient dostaje możliwość zakupu oferowanych produktów lub usług za cenę przypisaną do danego produktu lub usługi.
- Klient może dokonać zakupu dowolnej ilości produktów lub usług oferowanych na platformie internetowej.
- Po opłaceniu wybranych produktów, na wskazany w profilu Klienta adres e-mail zostanie przesłany link i hasło do szkolenia. Link pozostaje aktywny i umożliwia wystawienie zaświadczenia przez okres 30 dni od momentu przesłania na adres Klienta.
- Po opłaceniu wybranych usług na wskazanych w profilu Klienta adres e-mail zostanie przyznany dostęp przez 30 dni, po tym terminie dostęp zostaje usunięty i dane klienta zostają usunięte a usługa zostaje uznana za prawidłowo zrealizowana.
- Szkolenie w zależności od rodzaju może być zakończone egzaminem. Informacja o zakończeniu szkolenia w formie egzaminu każdorazowo zamieszczona zostanie w ofercie dotyczącej konkretnego szkolenia.
- Egzamin polega na teście jednokrotnego wyboru. Zaznaczeniu 80 % prawidłowych odpowiedzi i kliknięci przycisku ,,zakończ egzamin” stanowi potwierdzenie pozytywnego ukończenia egzaminu.
- Po zakończeniu szkolenia i pozytywnym ukończeniu egzaminu Klientowi wysyłane jest zaświadczenie, które w zależności od rodzaju szkolenia może być przesłane w formie elektronicznej lub/i papierowej na adres wskazany przez Klienta.
- Zaświadczenie wysyłane jest w terminie 3 dni roboczych od zakończenia usługi i pozytywnym ukończeniu egzaminu.
- Ilość uczestników, a co za tym idzie ilość zaświadczeń uzależniona jest od wybranego produktu. Przyjmuje się, że jeden produkt przeznaczony jest dla jednego uczestnika.
Zawarcia umowy sprzedaży
- W celu zawarcia umowy sprzedaży klient zaznacza interesujące go produkty lub usługi oferowane na platformie internetowej www.ksztalcenieonline.pl i dodaje do koszyka za pomocą przycisku ,,dodaj do koszyka”, następnie przechodzi do koszyka klikając w przycisk ,,przejdź do koszyka” lub ,,mój koszyk” i wypełnia wymagane informacje.
- Momentem zawarcia umowy sprzedaży jest moment złożenia zamówienia. Złożenie zamówienia następuje w momencie kliknięcia w przycisk „Kupuje i płacę”.
Płatność, dostawa i odbiór towaru
- Z tytułu wykonania umowy sprzedaży Klient zobowiązany jest zapłacić wskazaną
w zamówieniu cenę produktów lub usług. - Cena poszczególnych produktów i usług dostępnych na platformie internetowej jest ceną brutto wyrażoną w złotych polskich (PLN) obejmującą również należny podatek od towarów
i usług w obowiązującej stawce. - Podane ceny nie zawierają kosztów ewentualnej przesyłki, która to uzależniona jest od wyboru przez Klienta formy dostawy i zostanie wskazana w trakcie składania zamówienia.
- Płatność następuje w wybranej przez Klienta formie bezgotówkowej: PayU, i przelewu w formie tradycyjnej.
- Cena widoczna na platformie internetowej ksztalcenieonline.pl jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od późniejszej zmiany cen, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych produktów i usług po złożeniu przez Klienta zamówienia.
- Zamówienie usługi realizowane jest w terminie wyznaczonym przez sprzedawcę w ofercie przed dokonaniem zakupu.
- Nieprzeprowadzenie szkolenia w terminie 30 dni od zakupu produktu równoznaczne jest z realizacją umowy ze strony sprzedającego.
- W celu złożenia zamówienia obejmującego wysyłkę za granicę należy skontaktować
się indywidualnie ze Sprzedawcą. - Czas dostawy uzależniony jest od sposobu dostawy/odbioru towaru wybranego przez Klienta.
- Sprzedawca powierza dostarczenie towarów podmiotom świadczącym usługi pocztowe.
- Klient ma prawo sprawdzenia stanu przesyłki przy przewoźniku po jej dostarczeniu.
W przypadku, kiedy okaże się, że przesyłka uległa uszkodzeniu, przewoźnik ma obowiązek spisać protokół szkody. - W przypadku jakichkolwiek problemów bądź wątpliwości prosimy o kontakt ze Sprzedawcą.
- W przypadku zaświadczeń wystawianych w formie elektronicznej dostawa polega
na przesłaniu przez Sprzedawcę wiadomości na adres e-mail z załączonym zaświadczeniem
w formacie PDF.
Polityka prywatności
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 (Dz. Urz. UE L 2016, Nr 119) dalej zwanego RODO, informujemy, że:
- ADMINISTRATOR DANYCH
Administratorem Państwa Danych Osobowych w związku z korzystaniem z platformy internetowej jest KOF Sp. z o.o. z siedzibą w Rzeszowie, ul. Lwowska 98c/52, KRS: 0000739819.
- CEL PRZETWARZANIA DANYCH
Dane osobowe przekazane Administratorowi za pośrednictwem platformy internetowej www.ksztalcenieonline.pl w procesie rejestracji konta i realizacji zamówienia będą przetwarzane wyłącznie w tym celu, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO. Ponadto przekazane dane mogą być przez Administratora przetwarzane wyłącznie w celu realizacji obowiązków prawno-skarbowych. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże konieczne do utworzenia konta klienta i realizacji zamówienia.
- UPRAWNIENIA KLIENTA
- Administrator zapewnia Klientowi realizację uprawnień wynikających z RODO,
w szczególności prawa dostępu, sprostowania i usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych, przeniesienia danych, wniesienia sprzeciwu oraz niepodlegania zautomatyzowanym decyzjom. Klient może wykonać przysługujące mu uprawnienia wnosząc odpowiednie żądanie na adres Administratora. - Podmiot, którego dane osobowe są przetwarzane ma ponadto prawo do złożenia skargi na czynności przetwarzania danych osobowych do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych.
- UDOSTĘPNIENIE DANYCH
Administrator może udostępnić przetwarzane dane osobowe wyłącznie podmiotom uprawnionym na mocy obowiązujących przepisów prawa, wyłącznie w związku z realizacją umowy.
5.OKRES PRZETWARZANIA DANYCH
- Przetwarzanie danych osobowych w celu wystawienia zaświadczenia odbywa się wyłącznie przez czas niezbędny dla realizacji umowy głównej;
- Przetwarzanie danych osobowych podanych w celu założenia Konta Klienta przetwarzane będą przez czas prowadzenia konta przez Klienta.
Polityka cookies
- JAKIE DANE ZBIERAMY
Administrator w związku z działaniem platformy internetowej nie zbiera w sposób automatyczny żadnych danych, z wyjątkiem danych zawartych w plikach cookies związanych z korzystaniem z platformy.
- CZYM SĄ PLIKI COOKIES
Pliki cookies, tzw. „ciasteczka” to pliki tekstowe wysyłane przez witryny internetowej
i przechowywane w przeglądarce internetowej, zawierające informacje związane z korzystaniem przez Państwa z platformy internetowej.
- W JAKIM CELU WYKORZYSTUJEMY PLIKI COOKIES
Administrator może wykorzystywać pliki cookies w następujących celach:
a) prawidłowego funkcjonowania i obsługi Sklepu internetowego, w tym uproszczenia procesu zakupowego, np. utrzymanie sesji zalogowanego klienta, zapamiętanie zakupów w ,,koszyku”, identyfikacja klienta;
b) działań reklamowych oraz marketingowych, prowadzonych przez nas lub przez współpracujące z nami sieci reklamowe, w tym dostarczania użytkownikom treści reklamowych dostosowanych do jego preferencji i zainteresowań;
c) tworzenia statystyk funkcjonowania platformy internetowej;
d) integracji strony Sklepu z usługami zewnętrznymi, takimi jak Facebook.
4. BLOKOWANIE PLIKÓW COOKIES
W każdym czasie istnieje możliwość zablokowania korzystania z plików cookies oraz usunięcia stałych plików cookies, wykorzystując stosowne ustawienia dostępne w menu przeglądarki internetowej, zwykle dostępne w zakładce ,,pomoc”. Decydując się na całkowite zablokowanie korzystania z plików cookies lub ograniczenie ich stosowania może uniemożliwić prawidłowe korzystanie z niektórych funkcjonalności dostępnych na platformie internetowej.
Reklamacje i zwrot towaru
- Każdy Klient ma prawo do składania reklamacji dotyczących usług szkoleniowych w terminie 14 dni kalendarzowych od daty zakończenia szkolenia.
- Reklamacje usług szkoleniowych można zgłaszać w formie pisemnej listem poleconym lub mailem, na tradycyjny lub elektroniczny adres sprzedawcy.
- Pismo zawierające reklamację powinno zawierać:
- dane kontaktowe klienta, zgłaszającego reklamację, tj. minimum imię i nazwisko lub nazwę firmy, adres, telefon, e‑mail,
- nazwę i datę szkolenia, wobec którego zgłasza się zastrzeżenie;
- przedmiot reklamacji – opis zgłoszonego problemu;
- uzasadnienie reklamacji;
- proponowany sposób rozwiązania sprawy np. bezpłatne dodatkowe materiały dydaktyczne lub powtórzenie szkolenia.
- zwrot kosztów szkolenia możliwy jest wyłącznie w przypadku nieprzeprowadzenia szkolenia przez Sprzedawcę z jego winy lub odwołania przez Sprzedawcę szkolenia.
- Zgłoszone reklamacje zostaną rozpatrzone nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od momentu otrzymania zgłoszenia.
- Decyzja dotycząca reklamacji z propozycją formy rekompensaty (gdy reklamacja jest zasadna), zostanie przesłana składającemu reklamację pocztą elektroniczną lub pocztą tradycyjną.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do nierozpatrzenia reklamacji niezawierających informacji wskazanych w rozdziale 8 pkt.3.
- W kwestiach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy Kodeks Cywilny.
- Ze względu na fakt, że przedmiotem umowy są treści o charakterze cyfrowym sprzedawane na odległość, niezapisane na nośniku materialnym, klient dokonując skutecznego zakupu (dokonując wpłaty) traci prawo odstąpienia od umowy.
Własność intelektualna i prawa autorskie
- Szkolenia i materiały przekazane w związku z zakupem produktu lub usługi na platformie ksztalcenieonline.pl stanowią własność intelektualną i objęte są prawami autorskimi KOF Sp. z o.o., Klient uprawniony jest do korzystania z tych materiałów wyłącznie w celu przeprowadzenia szkolenia.
- Wszelkie próby nagrywania, kopiowania i rozpowszechniania szkoleń i materiałów bez wiedzy i wyraźnej zgody KOF Sp. z o.o. są bezwzględnie zakazane. Nieprzestrzeganie zakazu grozi pociągnięciem do odpowiedzialności cywilnej i karnej.
Zmiany w regulaminie
- KOF Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian niniejszego Regulaminu, o czym Klient zostanie powiadomiony najpóźniej z 14 dniowym wyprzedzeniem przed dniem wejścia w życie zmian. Klient zostanie każdorazowo poproszony o akceptację nowego regulaminu przed złożeniem Zamówienia.
- Zmieniony regulamin wiąże Klienta, jeżeli zostały zachowane wymagania określone w art. 384 kodeksu cywilnego (tzn. Klient został prawidłowo powiadomiony o zmianach), a Klient nie wypowiedział umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną o charakterze ciągłym w terminie 30 dni.
- Zmiany regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych przez Klientów korzystających z Portalu Internetowego przed dniem wejścia w życie zmian, w szczególności nie będą miały wpływu na złożone i/lub realizowane zamówienia. W takim przypadku zamówienia te będą realizowane na zasadach określonych w poprzednim regulaminie
Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowany w niniejszym regulaminie zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.