Back

Regulamin

Zasady korzystania z platformy internetowej www.ksztalcenieonline.pl

  1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania przez Klientów z produktów i usług jakimi są szkolenia e-learningowe, będące własnością i świadczone przez KOF Sp. z o.o. z siedzibą w Rzeszowie, ul. Lwowska 98c/52, REGON 380716310, NIP 5170392266 (dalej jako KOF Sp. z o.o., Sprzedawca, oraz Administrator).
  2. KOF Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do określenia szczegółowych zasad oraz zakresu świadczenia poszczególnych usług w odrębnych regulaminach.
  3. E-learning odbywa się za pośrednictwem platformy internetowej www.ksztalcenieonline.pl, zwanej dalej ,,platformą internetową”.
  4. Warunkiem koniecznym dla skorzystania z produktów i usług na platformie internetowej jest założenie Konta Klienta, a co za tym idzie akceptacja niniejszego regulaminu.

Definicje pojęć użytych w Regulaminie

  1. Administrator Danych Osobowych: KOF Sp. z o.o. z siedzibą w Rzeszowie, ul. Lwowska 98c/52, REGON 380716310, NIP 5170392266, KRS: 0000739819.
  2. Dane osobowe – wszelkie informacje dotyczące zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osoby fizycznej.
  3. Dane wrażliwe –dane osobowe zawierające informacje o pochodzeniu rasowym lub etnicznym, poglądach politycznych, przekonaniach religijnych lub filozoficznych, przynależności wyznaniowej, partyjnej lub związkowej, karalności, a także dane biometryczne i dane dotyczące stanu zdrowia.
  4. Dostawa – usługa pocztowa dokonana w oparciu o cennik dostępny na platformie internetowej.
  5. Dowód zakupu – faktura wystawiona za zakup produktu lub usługi.
  6. Klient – pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna   lub   jednostka   organizacyjna   nieposiadająca   osobowości   prawnej, posiadająca Konto Klienta, dokonująca na platformie internetowej zakupu produktu lub usługi związanej
    z prowadzoną działalnością gospodarczą lub zawodową.
  7. Kodeks cywilny – ustawa Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 roku z późniejszymi zmianami.
  8. Konto Klienta – zapis informacji o zakupach i usługach dokonanych przez Klienta.
  9. Koszyk – lista produktów lub usługwybranych przez Klienta w celu dokonania zakupu.
  10. Miejsce wydania i odbiór zaświadczenie – adres pocztowy lub punkt odbioru wskazane
    w zamówieniu przez Kupującego, w którym odbiera rzecz.
  11. Oferta – szczegółowa oferta dotycząca danego produktu lub usługi, wskazująca rodzaj szkolenia, cenę i ilość osób, dla których szkolenie zostało przewidziane.
  12. Platforma internetowa – medium, za pomocą którego można dokonać zakupu produktów i usług oferowanych przez KOF Sp. z o.o.
  13. Płatność – metoda dokonania zapłaty za produkt lub usługę zakupioną na platformie internetowej.
  14. Produkt – szkolenie za pomocą przesłanych Klientowi materiałów dydaktycznych takich jak filmy, prezentacje, dokumentacja tekstowa.
  15. RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
  16. Szkolenie – szkolenie e-learningowe stanowiące produkt bądź usługę.
  17. Termin realizacji –liczba godzin lub dni roboczych potrzebna dla realizacji zamówienia.
  18. Uczestnik – osoba przystępująca do szkolenia, na której dane wystawiane jest zaświadczenie.
  19. Usługa – szkolenie w formie ‘’live online” prowadzone zdalnie przez Prowadzącego
  20. Zaświadczenie – zaświadczenie, certyfikat lub dyplom wydawany w formie papierowej bądź elektronicznej.
  21. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta złożone za pośrednictwem platformy internetowej określające jednoznacznie: rodzaj i ilość produktów lub usług, sposób realizacji, rodzaj płatności, zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy pomiędzy Klientem a KOF Sp. z o.o..

Świadczenie usług drogą elektroniczną

  1. W ramach prowadzenia platformy internetowej KOF Sp. z o.o. zobowiązuje się do świadczenia usług drogą elektroniczną w zakresie i na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie.
  2. Warunkiem świadczenia Usług drogą elektroniczną jest założenie Konta Klienta na platformie internetowej pod adresem www.ksztalcenieonline.pl oraz akceptacja regulaminu.
  3. W celu założenia Konta Klienta wymagane jest:
  • podanie wymaganych w procesie rejestracji danych Klienta;
  • akceptacja regulaminu platformy internetowej;
  • potwierdzenie założenia konta poprzez kliknięcie w link aktywacyjny przesłany
    na wskazanych w panelu rejestracyjnym adres e-mail Klienta.

Proces zakupu i realizacji zamówienia

  1. Po zalogowaniu na platformę internetową klient dostaje możliwość zakupu oferowanych produktów lub usług za cenę przypisaną do danego produktu lub usługi.
  2. Klient może dokonać zakupu dowolnej ilości produktów lub usług oferowanych na platformie internetowej.
  3. Po opłaceniu wybranych produktów, na wskazany w profilu Klienta adres e-mail zostanie przesłany link i hasło do szkolenia. Link pozostaje aktywny i umożliwia wystawienie zaświadczenia przez okres 30 dni od momentu przesłania na adres Klienta.
  4. Po opłaceniu wybranych usług na wskazanych w profilu Klienta adres e-mail zostanie przyznany dostęp przez 30 dni, po tym terminie dostęp zostaje usunięty i dane klienta zostają usunięte a usługa zostaje uznana za prawidłowo zrealizowana.
  5. Szkolenie w zależności od rodzaju może być zakończone egzaminem. Informacja o zakończeniu szkolenia w formie egzaminu każdorazowo zamieszczona zostanie w ofercie dotyczącej konkretnego szkolenia.
  6. Egzamin polega na teście jednokrotnego wyboru. Zaznaczeniu 80 % prawidłowych odpowiedzi i kliknięci przycisku ,,zakończ egzamin” stanowi potwierdzenie pozytywnego ukończenia egzaminu.
  7. Po zakończeniu szkolenia i pozytywnym ukończeniu egzaminu Klientowi wysyłane jest zaświadczenie, które w zależności od rodzaju szkolenia może być przesłane w formie elektronicznej lub/i papierowej na adres wskazany przez Klienta.
  8. Zaświadczenie wysyłane jest w terminie 3 dni roboczych od zakończenia usługi i pozytywnym ukończeniu egzaminu.
  9. Ilość uczestników, a co za tym idzie ilość zaświadczeń uzależniona jest od wybranego produktu. Przyjmuje się, że jeden produkt przeznaczony jest dla jednego uczestnika.

Zawarcia umowy sprzedaży

  1. W celu zawarcia umowy sprzedaży klient zaznacza interesujące go produkty lub usługi oferowane na platformie internetowej www.ksztalcenieonline.pl i dodaje do koszyka za pomocą przycisku ,,dodaj do koszyka”, następnie przechodzi do koszyka klikając w przycisk ,,przejdź do koszyka” lub ,,mój koszyk” i wypełnia wymagane informacje.
  2. Momentem zawarcia umowy sprzedaży jest moment złożenia zamówienia. Złożenie zamówienia następuje w momencie kliknięcia w przycisk „Kupuje i płacę”.

Płatność, dostawa i odbiór towaru

  1. Z tytułu wykonania umowy sprzedaży Klient zobowiązany jest zapłacić wskazaną
    w zamówieniu cenę produktów lub usług.
  2. Cena poszczególnych produktów i usług dostępnych na platformie internetowej jest ceną brutto wyrażoną w złotych polskich (PLN) obejmującą również należny podatek od towarów
    i usług w obowiązującej stawce.
  3. Podane ceny nie zawierają kosztów ewentualnej przesyłki, która to uzależniona jest od wyboru przez Klienta formy dostawy i zostanie wskazana w trakcie składania zamówienia.
  4. Płatność następuje w wybranej przez Klienta formie bezgotówkowej: PayU, i przelewu w formie tradycyjnej.
  5. Cena widoczna na platformie internetowej ksztalcenieonline.pl jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od późniejszej zmiany cen, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych produktów i usług po złożeniu przez Klienta zamówienia.
  6. Zamówienie usługi realizowane jest w terminie wyznaczonym przez sprzedawcę w ofercie przed dokonaniem zakupu.
  7. Nieprzeprowadzenie szkolenia w terminie 30 dni od zakupu produktu równoznaczne jest z realizacją umowy ze strony sprzedającego.
  8. W celu złożenia zamówienia obejmującego wysyłkę za granicę należy skontaktować
    się indywidualnie ze Sprzedawcą.
  9. Czas dostawy uzależniony jest od sposobu dostawy/odbioru towaru wybranego przez Klienta.
  10. Sprzedawca powierza dostarczenie towarów podmiotom świadczącym usługi pocztowe.
  11. Klient ma prawo sprawdzenia stanu przesyłki przy przewoźniku po jej dostarczeniu.
    W przypadku, kiedy okaże się, że przesyłka uległa uszkodzeniu, przewoźnik ma obowiązek spisać protokół szkody.
  12. W przypadku jakichkolwiek problemów bądź wątpliwości prosimy o kontakt ze Sprzedawcą.
  13. W przypadku zaświadczeń wystawianych w formie elektronicznej dostawa polega
    na przesłaniu przez Sprzedawcę wiadomości na adres e-mail z załączonym zaświadczeniem
    w formacie PDF.

Polityka prywatności

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 (Dz. Urz. UE L 2016, Nr 119) dalej zwanego RODO, informujemy, że:

  1. ADMINISTRATOR DANYCH

Administratorem Państwa Danych Osobowych w związku z korzystaniem z platformy internetowej jest KOF Sp. z o.o. z siedzibą w Rzeszowie, ul. Lwowska 98c/52, KRS: 0000739819.

  1. CEL PRZETWARZANIA DANYCH

Dane osobowe przekazane Administratorowi za pośrednictwem platformy internetowej www.ksztalcenieonline.pl w procesie rejestracji konta i realizacji zamówienia będą przetwarzane wyłącznie w tym celu, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO. Ponadto przekazane dane mogą być przez Administratora przetwarzane wyłącznie w celu realizacji obowiązków prawno-skarbowych.  Podanie danych jest dobrowolne, jednakże konieczne do utworzenia konta klienta i realizacji zamówienia.

  1. UPRAWNIENIA KLIENTA
  • Administrator   zapewnia   Klientowi   realizację   uprawnień   wynikających   z   RODO,
    w szczególności prawa dostępu, sprostowania i usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych, przeniesienia danych, wniesienia sprzeciwu oraz niepodlegania zautomatyzowanym decyzjom. Klient może wykonać przysługujące mu uprawnienia wnosząc odpowiednie żądanie na adres Administratora.
  • Podmiot, którego dane osobowe są przetwarzane ma ponadto prawo do złożenia skargi na czynności przetwarzania danych osobowych do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych.
  1. UDOSTĘPNIENIE DANYCH

Administrator może udostępnić przetwarzane dane osobowe wyłącznie podmiotom uprawnionym na mocy obowiązujących przepisów prawa, wyłącznie w związku z realizacją umowy.

5.OKRES PRZETWARZANIA DANYCH

  • Przetwarzanie danych osobowych w celu wystawienia zaświadczenia odbywa się wyłącznie przez czas niezbędny dla realizacji umowy głównej;
  • Przetwarzanie danych osobowych podanych w celu założenia Konta Klienta przetwarzane będą przez czas prowadzenia konta przez Klienta.

Polityka cookies

  1. JAKIE DANE ZBIERAMY

Administrator w związku z działaniem platformy internetowej nie zbiera w sposób automatyczny żadnych danych, z wyjątkiem danych zawartych w plikach cookies związanych z korzystaniem z platformy.

  1. CZYM SĄ PLIKI COOKIES

Pliki cookies, tzw. „ciasteczka” to pliki tekstowe wysyłane przez witryny internetowej
i przechowywane w przeglądarce internetowej, zawierające informacje związane z korzystaniem przez Państwa z platformy internetowej.

  1. W JAKIM CELU WYKORZYSTUJEMY PLIKI COOKIES

Administrator może wykorzystywać pliki cookies w następujących celach:

a) prawidłowego funkcjonowania i obsługi Sklepu internetowego, w tym uproszczenia procesu zakupowego, np. utrzymanie sesji zalogowanego klienta, zapamiętanie zakupów w ,,koszyku”, identyfikacja klienta;

b) działań reklamowych oraz marketingowych, prowadzonych przez nas lub przez współpracujące z nami sieci reklamowe, w tym dostarczania użytkownikom treści reklamowych dostosowanych do jego preferencji i zainteresowań;

c) tworzenia statystyk funkcjonowania platformy internetowej;

d) integracji strony Sklepu z usługami zewnętrznymi, takimi jak Facebook.

4. BLOKOWANIE PLIKÓW COOKIES

W każdym czasie istnieje możliwość zablokowania korzystania z plików cookies oraz usunięcia stałych plików cookies, wykorzystując stosowne ustawienia dostępne w menu przeglądarki internetowej, zwykle dostępne w zakładce ,,pomoc”. Decydując się na całkowite zablokowanie korzystania z plików cookies lub ograniczenie ich stosowania może uniemożliwić prawidłowe korzystanie z niektórych funkcjonalności dostępnych na platformie internetowej.

Reklamacje i zwrot towaru

  1. Każdy Klient ma prawo do składania reklamacji dotyczących usług szkoleniowych w terminie 14 dni kalendarzowych od daty zakończenia szkolenia.
  2. Reklamacje usług szkoleniowych można zgłaszać w formie pisemnej listem poleconym lub mailem, na tradycyjny lub elektroniczny adres sprzedawcy.
  3. Pismo zawierające reklamację powinno zawierać:
  • dane kontaktowe klienta, zgłaszającego reklamację, tj. minimum imię i nazwisko lub nazwę firmy, adres, telefon, e‑mail,
  • nazwę i datę szkolenia, wobec którego zgłasza się zastrzeżenie;
  • przedmiot reklamacji – opis zgłoszonego problemu;
  • uzasadnienie reklamacji;
  • proponowany sposób rozwiązania sprawy np. bezpłatne dodatkowe materiały dydaktyczne lub powtórzenie szkolenia.
  1. zwrot kosztów szkolenia możliwy jest wyłącznie w przypadku nieprzeprowadzenia szkolenia przez Sprzedawcę z jego winy lub odwołania przez Sprzedawcę szkolenia.
  2. Zgłoszone reklamacje zostaną rozpatrzone nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od momentu otrzymania zgłoszenia.
  3. Decyzja dotycząca reklamacji z propozycją formy rekompensaty (gdy reklamacja jest zasadna), zostanie przesłana składającemu reklamację pocztą elektroniczną lub pocztą tradycyjną.
  4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do nierozpatrzenia reklamacji niezawierających informacji wskazanych w rozdziale 8 pkt.3.
  5. W kwestiach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy Kodeks Cywilny.
  6. Ze względu na fakt, że przedmiotem umowy są treści o charakterze cyfrowym sprzedawane na odległość, niezapisane na nośniku materialnym, klient dokonując skutecznego zakupu (dokonując wpłaty) traci prawo odstąpienia od umowy.

Własność intelektualna i prawa autorskie

  1. Szkolenia i materiały przekazane w związku z zakupem produktu lub usługi na platformie ksztalcenieonline.pl stanowią własność intelektualną i objęte są prawami autorskimi KOF Sp. z o.o., Klient uprawniony jest do korzystania z tych materiałów wyłącznie w celu przeprowadzenia szkolenia.
  2. Wszelkie próby nagrywania, kopiowania i rozpowszechniania szkoleń i materiałów bez wiedzy i wyraźnej zgody KOF Sp. z o.o. są bezwzględnie zakazane. Nieprzestrzeganie zakazu grozi pociągnięciem do odpowiedzialności cywilnej i karnej.

Zmiany w regulaminie

  1. KOF Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian niniejszego Regulaminu, o czym Klient zostanie powiadomiony najpóźniej z 14 dniowym wyprzedzeniem przed dniem wejścia w życie zmian. Klient zostanie każdorazowo poproszony o akceptację nowego regulaminu przed złożeniem Zamówienia.
  2. Zmieniony regulamin wiąże Klienta, jeżeli zostały zachowane wymagania określone w art. 384 kodeksu cywilnego (tzn. Klient został prawidłowo powiadomiony o zmianach), a Klient nie wypowiedział umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną o charakterze ciągłym w terminie 30 dni.
  3. Zmiany regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych przez Klientów korzystających z Portalu Internetowego przed dniem wejścia w życie zmian, w szczególności nie będą miały wpływu na złożone i/lub realizowane zamówienia. W takim przypadku zamówienia te będą realizowane na zasadach określonych w poprzednim regulaminie

Postanowienia końcowe

  • W sprawach nieuregulowany w niniejszym regulaminie zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.